dilluns, 5 de novembre del 2012

El rastre digital

Internet és una eina molt potent a la que quasi tot el món té accés, és per això que depén de la intencionalitat de cada persona l'ús del mateix; el problema ve quan el que la persona busca qualsevol cosa que sobrepasse els límits de la legalitat i implique la informació personal dels demés.

Cap dels dos ens trobem identificats, perquè emprem les mides necessàries per a evitar aquests tipus de problemes. Aquestes mides són molt senzilles, tant senzilles de complir com de trencar-les.

Si en algun moment ens veguérem envoltats en aquests tipus de problemes, obviament recurririem als organismes judicials. Principalment a l'organisme de protecció de dades personals del que gaudim ací en Espanya.

Les precaucions que utilitzem quan estem a la xarxa són molt bàsiques, com ho pot ser no acceptar peticions de desconeguts, no conectar la càmera amb gent que no siga de la nostra confiança i sobretot, no entrar en pàgines on la seguretat de la qual la podem posar en dubte.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Blogger news

Blogroll

About